28 kwietnia 2014

BABY BLUE


Hej:) Dzisiejszy zestaw stworzyłam już kilka dni temu ale ze względu na chorobę zostało mi trochę nieopublikowanych zdjęć, więc spodziewajcie się częstszych postów:)
Jak zapewne wiecie, niekwestionowanym hitem sezonu są pastele. W związku z tym moja garderoba urosła o kilka pastelowych elementów, które od razu podbiły moje serce. Myślę, że trend ten zagości w moim stylu na dużo dłużej, niż tylko jeden sezon:)
W dzisiejszym zestawie postawiłam na baby blue, który oprócz pastelowego różu jest moim ostatnim ulubieńcem. Króciutki top, który jest połączeniem typowej bluzeczki z baskinką z "crop topem" zestawiłam z bardzo jasnymi błękitnymi jeansami, które idealnie wpasowują się w dziewczęcy look.

Hey Dollies!:) Today's look I created a few days ago, but as you maybe know, I was sick so I have some non publicated outfit photos left, so you can expect fashion posts more often:)
As you probably know, pastels are a huge trend this season.  That's why my closet has grown with lots of light and girly, pastels clothes, which I immediately fell in love with. I am pretty sure that this particular trend will stay with me a lot longer than only for one season:)
In this outfit I decided to go for a baby blue shade, which after a baby pink is my favourite. I decided to pair a short peplum crop top with light washed polka-dot jeans, which kept the outfit in a girly and flirty mood:)


top: LULLABY CLOTHING | spodnie/pants: BERSHKA | buty/heels: ELILU | naszyjnik, kolczyki/necklace, earrings: ILOKO | torba/bag: ZARA







Love, 

3 komentarze:

  1. Polecisz jakiś dobry korektor na sińce pod oczami lub drobne zaczerwienia wokół nosa? Zeby był trwały i na prawdę zakrył to okropieństwo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) catrice camouflage cream i l'oreal true match moi ulubieńcy:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń